星期一, 10月 26, 2009

香江七老書畫展

早前去左中環大會堂睇 「香江七老書畫展」(免費入場), 其實我對 "畫" 尚算有興趣欣賞, 對欣賞 "字" 的興趣卻不大, 因為我的文學修養比較低, 至今還未分得清 "行書"、"草書"、"行草"、"隸書"、"楷書"、"篆書" 等字體, 加上每位作者皆有其個人寫字的風格 (總是覺得字體潦草) 實在睇唔明佢地在寫什麼?

"畫" 就比較容易欣賞, 即使修養學歷唔高, 也可隨個人口味去判決喜惡, 而且 "畫" 的主題通常比 "字" 表達得較直接易明。

"香江七老" 包括了 陳森、陳海鷹、羅冠樵、張念平、姜丕中、余寄撫 及 王齊樂, 全部也是白髮蒼蒼, 最 "年青" 的老翁也有 86 歲, 別少看佢地喎! 佢地當中大部份都大有來頭架! 例如係學會會長、名譽顧問 又或者 大學的客籍講師等等。

當中我比較欣賞 陳海鷹 的油畫, 佢畫的人像真的栩栩如生, 即使只運用粗線條, 那神韻 "真實" 得教人難以形容, 難怪佢在「美國的肖像畫家協會國際賽」中被評為 「最出色的三位肖像畫家之一」, 下圖的 "劍蘭" 也是其作品, 感覺好立體、好有層次感啊!
另一位我比較欣賞的作者就係 王齊樂, 當天佢真人也在場, 經常面露笑容, 令人感覺深刻, 佢其中一幅作品更 "挑起" 我欣賞 "字" 的興趣添! 下圖似唔似一幅繪畫當中有著 "一個人舉起一隻執筆的手, 差起腰, 勾起腿" 的圖案呢? 唔睇真 D 都唔覺係一幅字, 原來作者用了 《正直無私》四個字繪成了一幅畫, 佢的創意令我十分佩服。

多謝媽媽的好介紹, 今次的書畫展實在大開眼界啊! 最最最令我佩服的就係作者雖然年邁, 卻不受身體機能退化的影響 (如: 眼朦、手震等) 去作畫, 十分厲害啊!

沒有留言: