星期三, 10月 28, 2009

針炙

睇左中醫師調理身子已經有一段日子, 最近發現進度停滯不前, 經朋友介紹下, 又轉睇另一位醫師, E 位醫師, 除了 "把脈" 、"開藥方" 以外, 還有 "最耍家" 的 "針炙", 經佢把脈之後, 得出的結果令我 "大吃一驚" 「心肌供血差、肺虛、肝虛、腎虛、膽虛、脾臟 OK (食量好) 但胃較弱」

嘩........幾乎心、肝、脾、肺、腎都虛喎, 點攪呀!! 醫師仲話我 "可能小時候被嚇親", 所以個膽較虛弱, 問我:「你係唔係好細膽架呢??」哈哈.......講明係 "小時候" 嚇親, 我又點會記得呢? (我還開玩笑的心想:「可能係小時候太頑皮, 經常被父母 "喊打" 的恐嚇管教, 因而 "嚇親" 吧! 記得要向父母取回 "醫藥費" 先」

醫師幫我進行針炙治療, 重點位置在於 "腹腔" (因為器官較多), 另外還有 "頭殼及面部"、"頸椎及脊椎"、"雙手雙腳" 等位置落針。施針後還會在"腹腔" 上用抽真空的 "大拔罐" 吸走濕氣及廢氣, 歷時大約 40-60 分鐘, 完事後肚皮 "頗腫痛", 肚臍四周還冒出類似 "挖沙" 後的紅點添!

雖然自小也打慣針唔怕痛, 不過卻被針炙落針時 "嚇怕", 除了施針多以外 (每次身上共約 50-80 針) , 還會先在"、"頸椎及脊椎" 施針, 然後安頓你躺下, 再在你身上其他地方施針 (即係你係 "翟住" D 針來瞓, 問你驚唔驚? 睇來我又嚇破膽了, 膽又虛啦!) 希望體質漸漸有改善啦!

收費:初次會診 "把脈" $50, 針炙每次 $240, 藥劑 (沖劑) 每日 $60 (好彩我只需針炙, 不需食藥咋!)

沒有留言: