星期日, 9月 20, 2009

孩子我愛你

人類的本性係自私的, 只係程度高低不同吧! 試想想......人人都總有阿媽生, 點解某 d 人可以肆無忌憚的橫蠻鬧人呢? 莫非鬧人者天生自尊比人高, 條命比較矜貴?

我地愛自己的孩子, 卻未必會愛鍚別人的孩子如同己出一樣, 畢竟人總有私心, 如果太著緊自己的孩子, 一路參扶住佢行而不願放手, 害怕佢受傷, 孩子懂得走路嗎? 會獨立處事麼? 孩子總有長大的日子, 那時候佢有自己的天空, 會尋找自己所愛, 追求自己的夢想, 如果我地係愛佢的, 該多留心聽佢細訴, 偶爾表達建議性的意見, 尊重佢的選擇, 其他的事, 你根本控制不了! 因為你管唔著, 而佢未試過亦唔會甘心罷手!

每個人總有自己的 命途 及 際遇, 生命中如要你遇上某一個人, 某一件事, 某一個挫折, 你躲不開亦避不了! 即使你多愛自己的孩子, 佢生命中要碰上的, 不由得你說 "由你來承受"! 孩子總要學著長大, 你付出的關愛, 絕不能取代佢心中所愛 及 其夢想, 你只能充當 "輔導員" 的角色, 告知佢只要佢有需要, 你永遠都在支持佢, 你的膊頭隨時也準備被佢挨!

人是群體的動物, 工作辛勞一日, 回到家後, 不用言語, 一碗熱湯, 已教人心頭感動, 那是家的溫暖, 媽媽關愛的表現! 如果只得你一人, 面對四面冷冰冰的牆, 想找個人傾訴也無對象, 你會感到寂寞嗎? 缺乏支持嗎? 雖然一個人住可以享有無限的自主, 不過夜深人靜寂寞時, 更倍覺淒涼

我知道這一種感受, 因為我試過, 所以我理解那只能在電話中尋找傾訴對象的徬徨

孩子總有 "要飛" 的一天, 父母雖然會唔捨得, 既擔心佢受傷, 又怕佢大意不懂照顧自己, 父母唯一可做的, 不是去 "左右" 佢的決定, 而係 "接受", 接受遠走的孩子如嫁到國外一樣! 其他的一切, 各安天命, 只有好好的祝福佢!

天下間的父母, 皆愛自己的孩子, 但要緊記 "愛的方式" 有很多, 選一套合適你及你的孩子的吧!

沒有留言: