星期六, 9月 19, 2009

兩忘煙水裏

有一段日子無唱 K 了, 對於自己的歌喉, 信心驟降, 尤其是睇左 "超級巨聲" 同埋 "亞洲星光大道" 之後, 參賽者大部份年紀輕輕, 已經唱得跳得又作得, 令我不得不佩服

最近和友人去唱 K, 今次係相識以來第一次同佢合唱, 就來一曲《兩忘煙水裏》啦! 記得小時候的暑假, 日日追睇電視劇 "天部八部" 時, 天天聽此主題曲, 真的好好聽, 歌詞又靚!

當日我地在酒吧的大堂中唱此曲, 那時候的顧客都唔少, 我有點怯, 不過亦頂硬上, 誰知.......場內的音響極好, 我不需 "十分用氣" 也能夠大聲入咪, 而且入咪後把聲仲幾好聽添, 就連自己都嚇左一跳, 那個是我, 抑或係歌曲啟動了伴唱功能呢?

歌曲完了, 台下響起熱烈的掌聲, 還有顧客拉著友人, 熱烈的握手, 向佢說: 「唱得真係好!」一瞬間, 感覺有點飄飄然, 又有一點羞怯, 休息一輪, 再來合唱多一支 《無言的結局》便曲終人散!

我會好好記住 "那可愛的音響"、"唱得的友人" 同埋 "那一晚我像成了巨星" 般的飄飄然感覺, 有人欣賞自己 (黐住別人叼光), 感覺真好, 哈哈!

沒有留言: