星期五, 7月 31, 2009

叫我 "燕麥片"

早前睇蘇民峰的玄學節目, 知道 "富" 和 "貴", "貧" 同 "賤" 未必相對的, 一個人 "富" (富有, 有錢), 未必一定 "貴" (人格的高貴), 一個人 "貧" (財窮), 未必一定 "賤" (品格賤)

身邊的惡人時時來找麻煩, 為著不再煩上加煩, 好多時以 "阿 Q 的想法" 去氹自己, 令自己冷靜, 再在面對面時, 思想遊魂, 不時交足戲的向佢點頭微笑, 對方原想以惡言去惹怒你 (令人失控, 再捉你的弱點), 反而被你的 "微笑" 舉動嚇左一跳, 真係 "匪夷所思" 呢!

其實那些歪理根本可用得上 "千個論點" 去駁斥, 之不過係唔想 "再惹起佢把火" 令煩惱加劇, 而且也唔值得我為佢的言論而花心思, 倒不如合上口報以微笑, 讓思想旅行 (惡言免疫) 也讓自己行一點善, 積上一點福

有左以上的想法後, 我覺得有一點自豪, 因為自覺本質上有一點 "貴" (全憑佢的惡行才令我彰顯出來), 於是想起了 蘇師傅講的 "貴格", 然後想起了..........."燕麥片", 請叫我做"燕麥片"!

** 有時會問一問自己, 究竟係自己 "懦弱", 還是 "貴格", 而選擇唔同佢嘈呢?

沒有留言: