星期五, 7月 03, 2009

放榜日, 大件事

2009 年 7 月 3 日係我的「大日子」, 因為係我上學期考完試 "放榜" 的日子, 前一晚我非常緊張, 仲特意的向家人宣佈:「好緊張啊, 明天係我上學期放榜的大日子呀! 你地會支持我架呵?」

結果........我老爸十分慷慨的借出隻腳:「我同你 give me five 啦, come on.....」

我:「嗄..........」唯有硬住頭皮 (見佢o甘熱心, 唔好意思拒絕佢的 "一番好意") 「你睇o下.....圖中的腳係..............如此可愛的啊! (佈滿腳皮厚繭的)」

為左成功取得高分, 我唯有.........同佢 give me five 啦......之後立即「洗手」!!

好希望可以取得 70 分以上啊! 好緊張呀!!! (已經叫左有 "lucky hand" 之稱的 KK 幫我明天入網頁查成績), 點之佢..........仲毒!!!! 竟然要我 「give me ten, 仲話:講左唔做唔老黎!!」, 唉...........我唯有......."焗住做啦"!!! Oh..my...god!!

我覺得......我好慘啊!!!

** 放榜結果要等待到香港時間下午 5:00 才知 (倫敦時間上午 9:00)

2 則留言:

Piglet 說...

今次我有預感你一定得, 祝你好運, 期待你又再請我食飯, 同你慶祝, yeah!

Big Mac 說...

但願 "承你貴言" 呀!