星期一, 6月 08, 2009

本地大學生 vs 大學生外傭

外傭 = 海外家庭傭工

唔講唔知, 原來好多的國家的傭工 (尤其係菲律賓) 都擁有高學歷水平, 佢地英文流利, 甚至係大學生, 又或者係專業人士添 (如:藥劑師)! 只可惜佢地的國家薪金水平低, 而且就業職位不足 (出路有限), 為求生計, 只好忍受住 "人離鄉賤", 絳尊降貴的去別國打工賺錢養家、貢獻國家。

金融海嘯經濟大衰退的氣氛低下, 本地大學畢業生紛紛投訴揾唔到工做, 雖然都係事實, 但唔等於事實之全部。究竟係 "不能" 揾工"? 還是 "不為" 做工? (嫌棄工種職位低微、大材少用、薪金低、工時長)

難道本地大學生有父母生, 而外傭就沒有父母生的嗎?

中國人有一句說話講得好啱:「馬死.......落地行」, 與其每天坐著怨天怨地怨政府, 點解唔去面對現實接受磨練呢? (出來社會做事, 受o下氣、捱o下苦工作, 即使低微的工作, 只要用心去做, 一定會有所得著的)

雖然我都知道「大學生就業實習計劃」只得幾千蚊津貼看似有一點揾笨 (廉價勞工), 但你一日唔肯面對現實, 投入社會工作賺取經驗, 就一日只會係一張無工作經驗的白紙, 最終只會被人壓價, 甚至不會被聘請做事。難道為了此一時的 "面子、自尊心", 就寧願 30 歲人 (畢業後渾渾噩噩的渡過幾個年頭) 仍是一張白紙 (又或者半張), 恐怕那時候比你成熟懂打算的同輩, 早已捱過了苦, 成就比你高了!

回頭再想, 這豈不是「好笨」?? (只在虛耗青春, 無目標的生活, 為了一時的面子而唔長進) 趁後生, 快 d 捱o下、 快 d 上岸不是更好嗎?

假如有天我慘遭被裁 (裁員), 我會先休息一段短時間, 然後盡快投入勞動市場, 即使揾唔到心水工作, 面對其他工種, 我一樣會做住先, 邊學邊做邊留意更好的機會, 既要賺錢自給自足的過活 (唔通攤大手板問父母, 又或者攞綜援咩??), 亦要趁後生學多一點點知識 (其他的實際工作經驗), 其實..................相比起那些高學歷、擁有專業資格的外傭來講, 我的不幸遭遇又算得上什麼呢? 至少這不過是一個 "過度期", 而且我唔需要 "人離鄉賤", 家人在身邊支持住我, 我已經好幸福, 應該感恩了!

沒有留言: