星期四, 6月 11, 2009

作死

常言道:「得閒死都唔得閒病」

最近我........"作死", 又或者叫..."太得閒", 因為我 "作病" 了!

公司附近的辦公室有人確診了患上人類豬流感, 最近我的鼻敏感因天氣差的關係, 頻頻發作, 甚至令雙眼及鼻咽腫脹起來。唔知係鼻敏感太厲害, 還是經常唔夠瞓, 所以開始感到 "作病"。

星期二在公司用了 1/3 盒紙巾 (呻鼻涕), 個頭 同 d 筋骨超痛, 個人無晒心機, 好眼瞓! (周身都感覺好重.....好重.....好重.....) 於是放工以 9 秒 9極速趕回家, 晚飯都唔食, 沖完涼食粒藥即瞓! 我估計當時大約係晚上 8 點, 一覺無夢醒來已經係星期三的早上 7點了, 太好瞓...............我依然仲想瞓! 早上起身好似精神好一點, 個人感覺輕一點 (無o甘重), 知道未完全回復正常。

決定星期三晚上重覆星期二的「對抗作死大計劃」, 希望計劃會成功啦!

沒有留言: