星期三, 4月 15, 2009

海南島 之 美食篇

「民以食為天」即使去旅行, "食得好" 一樣 "唔少得" 架! 好多人都以為 "海南島" 以 "海南雞" 聞名, 其實此乃錯覺啊! 海南島係無海南雞的 (好似係新加坡聞名), 只有盛產 「文昌雞」而已。

好啦......唔冗氣啦, 快 D 講食先!

第一天: 在海灘旁的食肆吃中餐, 點左:
1) 白切文昌雞半隻 (雞皮好滑, 夠肥美, 醬汁一流, 不過雞肉唔夠滑)
2) 涼拌四種 (好似雜菜沙律, 唔特別)
3) 海南三亞地瓜葉 (即係炒蕃薯葉, 幾好味)
4) 准山百合炒雲耳 (清淡得來, 味道唔錯)
5) 海南椰子飯 (其實係糯米釀入椰子處, 糯米飯中滲出淡淡椰香味, 不過椰子太硬食不下, 而且 "好漏")
6) 欖仁桂花炒金錢瑤柱 (唔覺有瑤柱, 不過有咸蛋黃的香氣)
7) 炭燒土豆 (好好味, 尤其配上惹味醬汁)
8) 巴西特色烤菠蘿 (味道香甜, 令人一食再食)

是晚消費 人民幣 300 以下 (忘了實數)




































第二天: 在春園海鮮市場的食肆吃海鮮餐, 點左:
1) 白灼蝦 (唔特別, 只係新鮮而己)
2) 冬瓜白蜆湯 (味道清甜, 白蜆無沙)
3) 炒河粉 (少少油膩, 幾好味)
4) 白灼墨魚 (清淡得來, 好爽滑, 一點也不硬)
5) 炒花甲 (花甲肉有少少硬, 我唔喜歡醬汁, 好大陣麻醬 / 花生醬味)
6) 炒蟹 (多肉兼新鮮, 我唔喜歡醬汁, 好大陣麻醬 / 花生醬味)
7) 炒皇帝菜 (好味香甜)
8) 炒四角豆 (好大陣 "草青味", 口感似絲瓜, 有粗纖維)
9) 豉汁蒸 小象拔蚌 及 帶子 (好味又唔硬)
10) 炒聖子 (好味啊)
11) 炒五指山葉 (我地買左 "好老" 的料, 幸好加工檔主花上幾乎 "半小時" 幫我地摘菜, 心機錢都抵)
是晚消費 大約人民幣 500 幾 (忘了實數)






















































第三天: 在海灘旁的食肆吃泰國菜, 點左:
1) 冬陰公 (幾好味, 足料啊)
2) 肉骨茶 (適合唔食辣的朋友, 不過.......淡而無味, 唔夠 "藥材味")
3) 蜜汁烤雞 (惹味不過肉 "鞋")
4) 生菜包 (肉松煮得好味, 包埋生菜又夠 "鮮")
5) 蝦刺身 (幾新鮮, 醬汁夠 "醒胃")
6) 海鮮炒金邊粉 (味道一般)
7) 串燒菠蘿牛柳 (顏色 "勁吸引", 牛柳硬 d, 其他出色)
8) 木瓜沙律 (醬汁太辣, 食兩o下要停低抖抖)
9) 炒通菜 (唔特別)
10) 香蕉糯米飯 (糯米飯有椰奶味, 香蕉又夠熟, 好味!)

是晚消費 大約人民幣 300 幾 (忘了實數)

2 則留言:

匿名 說...

最吸引我的有.......

第一天: 巴西特色烤菠蘿(感覺好有特色,d 菠蘿買相又唔差)

第二天: 豉汁蒸小象拔蚌及帶子(兩樣都係我的至愛)

仲有第三天: 串燒菠蘿牛柳(顏色十分吸引),蝦刺身(我至愛的一種) ,香蕉糯米飯(好攪笑, 食飽飯有蕉做飯後果, 不過我唸都幾飽

Big Mac 說...

整體上食物幾好味架, 不過就唔係 "好抵" 囉! (可能遊客區啦)