星期一, 4月 13, 2009

海南島 "跳躍" 之旅

海南島一向令人想起 "陽光與海灘", 今個渡假之旅, 玩得好開心! 我地去左海南島的 "大東海", 全程 "hea 住" 慢慢玩, 你知啦..........當地的渡假設施唔太多, 我地無去過參觀景點, 亦無玩過 "出海" 的水上活動, o甘有 mug 野玩??????

咪就係最原始的 "曬太陽 兼 游水", 可惜沙灘超級大浪, 游不到兩步, 又被浪捲回岸上, 只得 "費力" 二字, 齋曬太陽好悶喎!!! 揾 D 野玩先, 就玩唔駛用 "道具" 都可以影到有趣靚相的 "跳躍" 玩意啦!

你地睇.....o甘我地幾個 "大細路" o甘又玩一餐飽, 仲玩足兩日添, 傻o既!!! 不過睇返 D 相, 就真係好開心, 因為大家 D 表情動作都好好玩, 而且最最最重要的係.................我地出盡力去享受 E 一個玩意同假期丫嘛!!

o係香港好耐都無試過 "跳" o甘多次, 加埋 跑步 同 游水, 攪到雙腿好累啊!!




























2 則留言:

匿名 說...

d相好有動感喎, 睇見你地玩得咁開心, 真係羨慕啦, 幾時又再下一次旅程呀, 記得預埋我呀.

Big Mac 說...

係呀........我覺得 "好攪笑" 呀! 因為我地好似 "細路仔" o甘。 好呀...如果你下次有空, 我地一齊去玩呀!