星期六, 3月 21, 2009

重慶大廈尋秘記

6 點幾放工約左同事一齊去尖沙咀 "看似" 龍蛇混雜 的 重慶大廈 「探秘」(尋美食), 去左同事常幫襯的 《7E 咖哩王》(Khyber-Pass Mess Club), 聽講電視台 "阿蘇" 都來採訪過架, 來頭果然不少, 等我去見証一下先。

我地到達大廈前的彌敦道, 已經有 4-5 個南亞裔人士 "搶住" 向我地派傳單及招攬我地去幫襯, 熱情得嚇人, 然後我地緊緊跟住帶路的同事直闖入大廈探秘, 一路上只見佢默不作聲, 亦步亦趨的跟住某一名印巴籍人士前行 (後來才知這名印巴人士乃係 該餐廳的派傳單員, 作風相比起外邊的 "低調" 好多)

好啦..........講o下美食先, 有好多我都唔記得個名, 唯有寫 "大概"的菜名啦!

1) 印度香料雞 (鐵板上) - 雞醃得幾好味喎, 好似 "石崗咖哩屋" 的感覺
2) 咖哩腰果羊 (唔覺有腰果, 不過咖哩汁好香好味, 羊都唔覺酥, 又夠林)
3) 咖哩免治牛肉卷 (其實個咖哩汁好好味, 不過我唔肯定係唔係牛肉卷, 因為個汁蓋過左肉味)
4) 芝士薄餅 (芝士味唔阿濃, 不過好香呀)
5) 蒜茸薄餅 (蒜茸配合埋香蔥, 熱辣辣時食, 真一流)
6) 胡椒脆餅 x 2 (好香胡椒味, 夠晒惹味, 不過食得多, 喉嚨都覺得辣架)
7) 傳統薄餅 (三角形一大塊的) (鬆軟厚厚又有口感的薄餅, 送咖哩汁一流, 忘了影相添!)
8) 咖哩角 (外形飽滿好 "靚仔", 食落都唔差)

好滿足呀........樣樣食物都新鮮熱辣, 夠晒好味! 不過建議大家分 2-3 轉落 order, 免得食物上檯太耐, 會攤凍左, 影響味道啊!

晚餐免加一之餘, 還享有 9折 (同事有 VIP 卡, 食完之後, 我都攞左一張呀) 共 $226, 算係幾實位, 每人幾十蚊試o甘多款菜式。 走的時候, 見到隔離單位開左門, 佈達一排排的櫈仔, 看似係一班人在 "上堂聽書", 原來佢地係等位食野架!



































沒有留言: