星期三, 3月 18, 2009

酒心朱古力

小時候逢糖果都愛, 朱古力都唔例外, 某次食左一粒 "酒心朱古力", 一咬下去, 內裏的酒不斷湧出, 直入口腔喉嚨, 嘩...........味道好 "搶" 呀!!! 定下神時, 才發現味道在口中回甘, 酒香味久久不散, 從此奠定了我對 "酒心朱古力" 的不解緣。

對於朱古力, 我除了喜歡 "酒心", 還喜歡 "有果仁" 的。我知道兩款朱古力的價值比一般的朱古力貴, 但是因為 "愛食", 也沒法子吧! 昨天午飯後去逛街, 買了一款日本製的 「薩摩芋燒酎」酒心朱古力, 外盒包裝非常美觀, $78 / 10粒, 都覺少少貴啦, 不過偶然氹o下自己, 請o下老友記食 就無 mug 所謂啦!
整體上, E 隻朱古力味道 "甜" o左 DD, 而酒味亦唔夠 "濃"!

我想最近在經濟差的工作氣氛之下, 得閒食返粒 「至愛的酒心朱古力」去輕鬆一下, 錫o下自己, 為自己打打氣才再做, 真係會好得多, 只可惜................我又怕肥呢!!!

沒有留言: