星期一, 3月 09, 2009

賣旗點滴分享

在賣旗日當中見盡了人生百態, 當中令我印象最難忘的, 可算以下幾件事了:

1) 親情見証
父母當日正好有事出慈雲山辦, 途經黃大仙地鐵站附近, 被上天 "巧妙的" 安排碰上我這個賣旗人, 當然對我慷慨解囊啦! 哈哈............(唔知仲以為佢地特登來查我做義工之真確性添!)

2) 友情客串
住黃大仙的朋友 T 該日正好出門辦事, 刻意路經此地 "幫襯" 兼打氣, 令我地士氣高昂啊! 多謝

3) 感動位
當我邀請一名手持行山柺杖的女士買旗之際, 佢十分樂意的停下腳步, 在背包中搜尋銀包, 動作緩慢兼狀甚狼狽,

佢向我講: 唔好意思, 要你等耐一點 (原來佢應該是 "患病" 的, 因此影響四肢運作)
我: 唔緊要, 慢慢來 (我立即帶點唔好意思, 又想為佢打氣)
最後, 佢向我遞上善款說: 你幫我投入去吧, 我的手指唔靈活

其實我的心真的 "好感動", 縱使你自己患病, 也盡能力幫助別人, 相比起那些 "九牛一毛"的富人, 真叫人汗顏啊! 衷心的再次多謝你, 祝你善有善報, 身體早日康復

4) 攪笑位
我向一名伯伯募捐, 佢查問捐款支持那一家機構,
我回應是: 播道會
佢: 啊........我知道......太子道果間播道會, 黃XX牧師丫嘛 (我唔記得個名了)
我 (一頭冒水, 只尷尬的笑住點頭): 是呀.......
佢 (一邊掏出善款投入錢袋, 一邊說): 代我問候黃牧師呀, 唔好意思, 我捐得少呀
我: 好的, 唔緊要, 真的多謝你 (忘了告訴佢, 我並唔識黃牧師, 而且也不是教友啊)

5) 得著位
我向一名西裝阿叔募捐, 佢停下來掏錢, 並說: 一早就睇穿你地班人想點, 好似 "乞米" o甘!
(雖然佢把口 "認真麻麻", 不過我都有 "多謝" 佢的善款, 並有所得著, 要好好警惕自己, 碰上有些事情決定要幹的時候, 不要一邊幹, 一邊在怨, 聽到 "說話" 的人心裏不會好受, 己而不欲, 勿施於人啊!)

整體而言, 今次的賣旗義工行動, 得著的 比 失去的 (睡眠時間) 多很多, 而且興奮的情緒持續一整天, 份外感到自己 "充滿正能量" 兼 "美艷動人" (笑得多), 哈哈!!!!!!!!!!!

沒有留言: