星期二, 11月 25, 2008

未出發, 先興奮

上週末我打算計劃我的聖誕假期, 原想趁學校的聖誕假期離港去旅行, 只可惜.........即使唔嫌團費貴, 也因為我想去的目的地天氣不佳, 易有危險 (交通意外) 及 D 風景會結冰, 影相唔靚而打消了念頭。

KK 提議不如.......攪一個「廸士尼聖誕合家歡之旅」呀!

又好啫.........趁住有香港永久居民入住酒店的折扣優惠, 今早已預訂了下月中的兩間酒店園景房, 聯同大黟屋企人去 "渡假" 先!

我已經諗緊著 d mug 野靚衫去影相搶鏡了, 又諗緊亨 BB 會帶比我地一家什麼歡樂呢? 真係未出發, 先興奮呀!

2 則留言:

匿名 說...

先興奮!後期待!嘻嘻哈哈!哈哈嘻嘻!
嘻嘻!!!哈!哈!哈!
(莫名其妙)

Piglet 說...

好開心,同亨亨去一定會有好多笑料, 大家快d鬆一鬆去玩先。