星期三, 11月 26, 2008

痛定思痛

什麼是「痛定思痛」? 意指悲痛的心情平靜以後,再追想當時所受的痛苦。常含有警惕未來之意。

尋晚睇左「珠光寶氣」, 蔡少芬飾演的 "小妹" 和男友分手以後, 向王喜說出自己 "錯在那裡" 的表白: 「根本係我無本事, 我無本事令父母信任我揀的人、我無本事令男友不理父子情而選擇我、我無本事去維繫一段關係。」

戀愛對人的情緒波動可以好大, 想講的係: 無論男或女, 失戀過後總有一段日子會否定自己、令自己失去信心, 因為你曾經極度信任、依附的人拋下了你, 令你不斷反省、自責、追悔。 但係請記住不要讓自己沉淪得太久, 總要企返起身 "痛定思痛", 因為「一隻手掌拍唔響」, 責任未必全然在你身上, 放過自己吧!


鏡頭一轉, 黎姿在機場送蔡少芬機,
其時黎姿說:「如果唔甘心的, 愛情不是遊戲, 大家不應該賭氣, 打電話比他, 講清楚吧!」

蔡少芬:「根本無什麼需要再講, 最心淡的係佢唔願意親口同我講清楚 (完結了), 你知嗎? 就係因為佢關顧我會受傷而唔願講清楚, 才令我更痛苦, 因為我知佢仍然關心我感受, o甘會令我諗一些不該想的事情 (回頭 或 不願放手), 日後回首才發現自己為左 E 一份的唔甘心, 白白浪費左好多時間, 我嬲佢點解唔肯講清楚去面對呀!」 (在愛情的世界內, 好多時男性即使決擇了, 也會選擇逃避而唔面對, 讓女性自己醒覺情已逝而離場)

人........就係o甘架啦! 唔肯面對現實, 既然已經選擇了分開, 彼此努力自己走好了! 不要再干涉對方的自由, 說什麼關心對方?? 只會容易令人聯想到你別有用意 (比錯覺別人)。

即使分手後再做回朋友, 其實係可以的, 只不過............不是分手後 "立即" 又或 "一時三刻" 內做回朋友囉! 畢竟大家曾付出過真感情, 也需要一段時間放下舊日的思念 (恩怨), 再重新開始 (友誼) 啊!

沒有留言: