星期日, 11月 23, 2008

我的 "媚"

最近朋友向我說: Big Mac 好心你得閒打扮一下, 別老是那樣子 (成個男仔頭o甘), 白白浪費了女性的專利呀 (利用媚態去撒嬌的專利) !

又有朋友說: 世上無女人係 "醜" 的, 只有 "懶的女人" (噢...sorry!! 我認...........我係懶人!)

另一位朋友曾說: 我覺得女性化妝是一種禮貌 (那我可待佢 "唔禮貌" 了)

回想起來, 見笑了! 我一向也是 "男仔頭" 性格 (骨架都似), 所以只求外表乾淨企理, 無花太多時間及心機去打扮 (太花費吧), 而且我覺得 "外表的靚" 又唔係恆久的, 老o左人人都一樣, 我追求 "內在的美" (善) 啊! (所以寧可花費在看書, 以增加個人修為)

唔想唔覺, 原來...........我第一支 "有色的糖心潤唇膏", 第一份 "名牌子的靚靚護膚品" 同 第一支 "香水" 也是異性朋友送贈的, 可能佢地係想向我暗示........"你別太男仔頭, 應該要用這些產品, 才成為真正惹人喜愛的女性" 呀!

多謝大家的關心, 我會好好檢討一下自己, 久不久比大家一個驚喜了!

不過如果我變得 "滋整愛打扮", 那個又係唔係 "真我"? 係唔係大家熟識的 Big Mac 呢? 也許 "愛我的人" 就會懂得去欣賞 "我發自內心的媚" 啊! 只係 "伯樂" 尚未出現去欣賞我這頭 "千里馬" 吧! 嘻嘻.........懶人自有懶人的借口

沒有留言: