星期五, 11月 07, 2008

我有「福」了

E 個星期過得好充實, 公事上無 mug 時間停, 而私事上又忙著行山、做功課等等, 結果.......

可能行山當日天氣悶焗, 出完一身汗又被風吹o下, 星期一起身開始喉嚨痛、 然後發冷、流鼻水、星期四仲開始氣管好癢的 "抓抓o下" (不斷咳), 應該係 「氣管敏感」發作了。

今早睇中醫, 醫師診脈後, 主動說要比今日的病假我休息, 因為佢推測我將會發燒喎, 同時間會開始鳴喘 (即係西醫講的 「氣管敏感」 或「哮喘」), 我說不用了, 因為公司多事忙, 而且晚上又要返學。佢吩咐我小心保重, 醫師多好人啊!

原來我患左 「外感溫燥」型的「咳嗽」。小病來臨, 我豈不是又有 "福" 了?

3 則留言:

匿名 說...

''小福''寶貝,正所謂[財多身子弱,錢多瞓唔着],為了你着想,kk和我勉為其難幫你一個大忙________[洗]錢!
唉!好辛苦呀!

匿名 說...

我都希望 "承你貴言" 呀 (財多才會身子弱)!!

其實今年已經 "成日病", 我既有去睇中醫師調養身體, 又已經多做運動, 多休息, 花了那麼多金錢 及 時間 、心思, 奈何結果卻..........

唉.......都唔知點算好?? (有一點氣餒啊)

(Big Mac)

匿名 說...

你雖然[小病]纏身,但尤幸面色也不錯呢!請勿氣餒.祝你早日康復!
(愛你的人)