星期四, 4月 24, 2008

我好想.......

忽然好想燒野食 (BBQ), 已經想左 2-3 個星期了, 不過最近的天氣.................. (最怕計劃好, 也要取消咋), 而且..........

身邊的家人好似唔多鍾意 BBQ (怕熱氣), 女仔 Friend 又唔知會唔會怕 "生粒粒" (暗瘡), 你估個個好似我o甘 "膽生毛" 架咩? (暗瘡......駛 mug 驚呀?? 食完至算啦!!)

希望快 D 有機會約一大班人去 BBQ 就好了, 還了我的美食夢, 又唔駛等到夏天太熱時才去。 我 "最豪" 就試過燒 "乳豬", 唔知有無人試過燒 "龍虾" 的呢? 你最豪又試過燒 mug 野呀?

BBQ 都係傳統用 "燒烤义" 的好玩一點、夠風味一點, 如果用 "食物夾" + "錫紙" + "燒烤網" 的去燒, 其實似在室外烹飪多一點 (o甘點解唔在家中煮食呢?)

2 則留言:

匿名 說...

其實唔係唔鍾意, 間唔鍾都冇問題架, 我都想BBQ呀, 等我計劃下先。

燒龍虾會唔會浪費左佢呀, 我地都唔識燒。
你快d唸定燒乜嘢好, 我就鍾意燒多春魚。

匿名 說...

燒 "燒賣" 同 "棉花糖"。

可以燒多 D "蔬菜" 同 "海鮮", 食少 D "肉類"。

好呀!! 你快 D 攪啦, 一係去海洋家去燒, 因為可以唔駛整, 但又有得食, 哈哈!!