星期三, 12月 26, 2007

聖誕的歡欣

今個生日及聖誕, 整體上過得好開心, 因為身邊有好多人錫我, 就好似家人、朋友、亨 BB 一樣, 比 D 相你地睇o下啦:

圖左係我在聖誕 Party 中欺負亨 BB 的證據 (騎佢牛牛), 你睇佢個樣幾 o甘無奈。 圖右係亨 BB 玩得 "勁開心", 玩到 "猛大個口" 笑。












圖左係我最喜愛的 " 燒雞翼, 我鍾意食......", 圖右係我和朋友的製成品 (金沙骨及雞翼), 好好味呀!! 在交換禮物環節內, 我抽中了一對 "襪"。













6 則留言:

Unknown 說...

叻估姐又欺負我,騎完我牛牛又唔請隻鷄翼我食,嘩!我唔制呀!

匿名 說...

Mac,我們能榮幸參與你的生日大食會,除了大飽口福,更捧腹大笑,簡直是''雙重''享受!謝謝!

匿名 說...

哈哈,亨亨好慘~~~

匿名 說...

嘩!乜你倆個個口O得咁似樣,只不過係一個大D,一個細D,是否之前排練過架?
見到都開心啦!

Big Mac 說...

哈哈, 我好鍾意同亨亨玩呀! (欺負佢), 哈哈!!

人地話外甥似舅, 我就話姪似姑姐O勒! 一睇我地兩個的口, 就知我地有幾似啦!

匿名 說...

個晚真係好開心, 一家大細都玩得很盡興, 特別係建亨, 他玩得很投入啊!