星期六, 12月 29, 2007

牽動人心 - 留院的亨 BB

12月24日普天同慶的日子下, 我的公司及家中分別舉辦了聖誕聯歡會, 當日大家也玩得好盡慶, 好開心, 可惜...........

幾日後, 亨 BB 發燒了, 照顧佢的 Anik 姐姐也病倒, 大家一齊去睇醫生, 醫生建議Anik 姐姐入院觀察, 進行化驗。

27號放工趕去探望Anik 姐姐, 佢一說起亨 BB 發燒扭計唔肯食藥, 便雙眼通紅的說好掛念BB, 好想快 D 返出去。

是日晚上亨BB 出現呼吸困難 (俗話說的 "扯蝦"), 28號早上睇完醫生, 下午立即入院觀察、化驗, 亨BB 要 "種豆" 在手中, 又要瞓在 "膠帳幕" 內 (含氧氣的), 加上 "嘶.....嘶.....聲的呼吸聲", 好可憐啊!

睇見佢o甘的模樣, 我好心痛喔! 想必佢的父母比我更加心痛, 真難為佢地, 瞓唔安, 食唔落! 為人父母甚艱難, 亨BB 的 "身痛" 好比一個 "魚勾" 扣住我的心一樣, 令我 "戚戚o下" 啊!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,亨B扯蝦聲很恐怖,他的手仔用針孔連綫弔鹽水,一不小心就弄痛他。
小朋友生病特別扭計,真使父母擔心!
希望他早日痊癒。