星期一, 11月 19, 2007

KK 婚禮回顧

啊...............終於大家齊心合力完成左 E 一個 大 Project 了, 多謝各方好友的協助, 由於尋日小妹身兼多職, 因此未能抽空影相, 所以只用手機影左少少花絮咋, 同大家分享一下啦!

KK 出門之 "大五福" (出門前拍照)















KK 回禮小禮品 (得意毛巾小蛋糕)
用 tea set 架裝配, 好靚呀! 各賓客都 "搶住" 去取, 大家也好高興的取回家中, 真開心!















我的晚裝自拍大頭 Look
多謝 "靜宜媽媽" 勾織的冷披肩, 及多謝 "靜宜家姐" 穿製的 斯華洛閃閃水晶錬, 令我閃爆全場, 尋晚的髮型設計及化妝係我自己整架, 靚嗎?

4 則留言:

匿名 說...

MAC,你真是好姊妹,KK的婚禮能順利完成,你的功勞也不少,特頒[龟公]於你,哈哈哈哈哈!

Big Mac 說...

頂你!!!!!!!!!!!!! 有無攪錯?? 既然幫得手、又點可以 (頒[龜公]於你)??? 真係 "豈有此理"

功勞其實大家都有、尤其是新郎哥 一群兩脅插刀的 "好兄弟"、(接新娘時被人任意玩弄、也無怨無悔、之後又好細心為新人設想的 "解決困難"、如: 幫忙找數 check 單、為新人搬重物下樓到明早用的車上)

其中一位好姊妹整日都好熱心幫忙、經常提供貼身的服侍、又替我地拍下婚禮的花絮、又幫忙看顧貴重財物、又幫新人卸頭及執拾行李、認真唔話得、連我作為親人也為之感動

佢地重重的幫忙、令我領略到一對新人平日的 "好人緣"、所以人人也湧著幫忙、真好!

匿名 說...

當日順順利利,可喜可賀。
遝有"叻"姑姐嗰餐,希望到時我可以吃"mumMuM"。

Big Mac 說...

為食豬, 等你再大 d 識叫 "叻姑姐 同 叻姑丈" 先請你飲啦!