星期四, 11月 22, 2007

我不想 "升級"

相信大部份的女士也喜歡 "升 Cup" 的 (胸部), 甚至有人出盡法寶, 扭盡六壬也想要升少少 Cup, 為何我卻大呼 「我不想升級」呢??

今早我又在 lift 口 碰見兩母女 (請參閱 "驚覺" 一文), 當時還有另一位女中學生在等 lift。
女孩好乖巧的轉向我說:「姐姐, 早晨」 (女學生當時站在我身旁)
我說:「乖, 早晨!」 怎料同一時間, 女學生也點頭說:「早晨」
女孩不忘再向我講:「姨姨早晨!」

OH!!!!!! 當我仲以為 "自己係姐姐的時候", 不知不覺間 "已經變成了姨姨", 唔制呀!!! o甘又難怪的, 我至少也大過那位中學生 10 年啦, 唉.................................

唯有說句:「我不想升級」!!!!!!!!!!!!!!

4 則留言:

匿名 說...

Mac,有時會錯意,場面都幾尷尬,不過''姐姐''和阿姨,有時分別不太大。你只不過是別人的叻姑姐而已。

匿名 說...

咁您日後叫我"亨少",我叫您做"棘蕉妹"好冇,夠曬後生,哈!!講少炸!

Big Mac 說...

henry 仔, 我唔介意喎! but.......辣椒妹係你 "太嫲" 對我的專稱播, 你o甘快想 "越級挑戰"???

不過以你o甘叻仔, 一定識得逢 "女" 就叫 "靚女" (無分年紀)的, o甘就多人錫你啦!

童伴, 我覺得最尷尬唔係我 "會錯意", 而係 "我仲以為自己係姐姐架嘛"!!

也許如果 KK 已有子女, 我早已成了某君的姨姨, 我又未必會介意別人叫我做姨姨的。 說到底, 也是一個名號, 一個稱呼吧!!

匿名 說...

我仲慘, 結婚後ocean原本應該叫我做"packy嫂嫂", 但他總是忘記嫂嫂的稱號, 將"packy嫂嫂"叫錯做"packy嬸嬸", 我快被他氣壤了。