星期二, 11月 06, 2007

羨慕 和 珍惜

記得在過去的一份工, 認識左一位女同事, 佢的袋中每天也有 1 支顏色液體, 但顏色經常唔同的。

一次, 我問起佢:「樽內裝的是什麼?」 佢答:「媽媽牌愛心菊花茶 (有時會係五花茶、夏桑菊、紅棗圓肉茶等等)」

當時雙眼不禁流露出 "好羨慕" 佢的眼神, 心內暗呼:「如果我媽媽也那麼體貼便好了」。

靜宜媽媽係一個編織好叻的高手, 記得初到佢家探訪時, 望見靜宜家姐同埋靜宜爸爸身上毛衣、披肩 及 頸巾, 我也驚嘆佢手藝之完美。 還在心內暗暗的羨慕著, 幸好憑著靜宜媽媽對阿 Be 的愛護, 我也叨光的擁有幾件靜宜媽媽的織物呢 (披肩、帽 及 頸巾), 全部都好靚架。

但最最重要的係 「不論你身邊的物件幾好 (如:愛心湯水 及 愛心織物), 如果無人 "願意" 去珍惜 (如:女同事要攜帶飲用湯水, 靜宜家姐同埋靜宜爸爸要穿上毛衣), 都係物無所用, 亦枉費了人家的一份心意。」就如: 千里馬也需要需上伯樂, 才感到有所發揮。

回想起來, 我只知道當時在羨慕別人, 其實我自己所擁有的亦不少, 只是我無著眼去發掘、去珍惜吧! 就如: 我的媽媽和我的關係好好, 就如姊妹一樣 (我唔嫌佢囉嗦, 佢唔嫌我無耐性)。 其實在別的一角裏, 別人也在羨慕著我呢!

我媽媽雖然不懂編織, 但佢卻好有耐性當我的忠實聆聽者, 靜聽我訴的苦水, 佢係我的 "心靈雞湯", 媽媽, 我愛你! 我會好好珍惜你給予我的一切, 成為一個稱職的伯樂。

4 則留言:

匿名 說...

Mac,謝謝你体諒有一個''不稱職''的媽媽,由於你的寬容,更使我無地自容。有云:[愛是彼此忍耐、包容、寬恕......幸得你兄妹不嫌棄我,所以我可稱為:[庸人自求多福。]嘻嘻!

Big Mac 說...

有時候 "大無謂" 同埋 "傻更更" 也是一種幸福, 不用憂別人的憂, 只會開心別人的快樂, 也不失為一件樂事。

因此童伴, 你的 "幸福指數" 算是不錯吧!

匿名 說...

你地唔好再羨慕我, 我有一個完整的家庭, 有一對疼愛嘅父母, 有一個時常蝦的大哥, 也有一個好叻嘅妹妹, 現在還有一個很可愛嘅姪仔。

再過多一個星期, 我要向人生另一個階段進發,組織一個新家庭, 願未來日子裹, 繼續可以讓大家羨慕, 哈哈。

I Love Our Family!

匿名 說...

永遠都係隔離D飯香,自己的、習慣了、沒什麼、試想想我們有飽飯吃已比很多人幸福了。
好彩我Henry仔更加幸福,有很多美食等我與您們大家分享。