星期一, 11月 05, 2007

令人懷念的 "簿仔"

在過去的週末, 小妹在家 "執房", 趁仲未開學, 一於快手快腳清理一下日久 "忽略" 的信件、隨處亂放的雜物, 令自己有一個新的開始, 用一個新的境象去迎合新學期。

在執拾的時間發現左一本已經被遺忘的 "小簿子", 內容係什麼已經唔記得了, 好奇打開一看, 有一頁紙跌落地上, 拾起才發現係一些人及電話聯絡的紀錄, 思前想後, 記起了係幾年前和家人參加 "西歐六國 14 日之旅" 的旅行團團員之聯絡。

還有小簿子記錄了開茶會的筆記 (如:當地貨幣、天氣、留意事項等等), 好仔細呢! 最精彩之處係後面的數頁內, 我竟然記錄了詳細的筆記, 關於在哪裡購買了那一款型號之 LV 手袋、銀包, 就連幾多錢售價 (折合幾多錢港弊) 及 款式的模樣我也繪畫下來, 恐怕會忘記了。當時買 LV 的瘋狂程度, 簡直嚇親街坊。

就購買 LV 一事, 讓我領略到 "德國" 人最蔑視黃種人、威尼斯人和藹可親、法國總店之日本籍售貨員全程微笑、熱情好客, 令人賓至如歸 (我在此店購得最多 LV 呢!) 估唔到幾年之後, 最令我印象深刻的西歐旅程, 竟然不是沿途的風土民情, 而是 LV 的搜購經歷呢!

小簿子又翻起我心內渴望去旅行的暗湧了, 而當時的 "畫功" 亦令我回味及見笑呢, 我會好好保全 E 一本小簿子給後人看的。

6 則留言:

匿名 說...

Mac,看了你的blog詳細描述,不期然勾起我的回憶,更使我联想地我倆曾閱讀一本書,''快樂的方程式''其中一個故事呢!
最初我還取笑那班年青小伙子,沿途頻頻撲撲找冲茶用的泉水,而忽畧了沿途的明媚風光,實在太笨了。
噢!誰不知現實的我曾幾何時也像故事中的人物呢!你是否還記得那故事的名稱?

Big Mac 說...

當然記得啦! 原來我也曾經像文中的少年, 做過一些 "傻笨事" 呢! 好彩沿途有你陪著我, "笨" 又豈只我我一人呢?

哈哈哈哈哈哈............ 但也好做一個借口, 於秘日再遊歐洲, 因為當時 "睇唔清" 啊!

Big Mac 說...

故事叫做 「龍井問茶」!!

匿名 說...

你真好記性,盼望日後能與你共遊,那時真的可沿途欣賞風景!嘻嘻!想想也開心呢!

匿名 說...

直到現在我印象仍然深刻,14天旅程好享受當地的環境,不同地方也有不同的風景,景色怡人,令我目不暇給。

當中你說的LV事件,我亦身同感受,她/他們的目光真在可惡,令旅客十分難忘。

和你一起旅行真好,因為你會搜集資料,一齊探秘去搵食,好好左玩,快啲可以再去旅行就好啦, 約定你。

Big Mac 說...

好呀!! 等我快 d 儲錢先。 又可以一齊去旅行, 仲要係 「我都未去過!!!」 (金句), 嘻嘻...........

其實去旅行除左可以增廣見聞之外, 最重要的係視乎你和 "什麼人" 去, 如果係可以同 "互相遷就" 又 "易話為" 的人一齊去, O甘就好開心了, 旅程只係一個 "聯誼" 的好機會吧!

因此 KK 同埋 童伴確係最佳的旅行 "鐵膽"!! 我都約定你地呀!