星期五, 9月 07, 2007

亨仔新肉照 & 我好開心 - lucky


亨仔著上新泳衣啦, 係咪好 cute 呢? 不過似乎頂泳帽 "逼" 得佢太緊, 壓住對眼, 令佢唔係幾滿意喎! Anyway 「你好靚仔呀!」

另外前日晚上睇電視, 見到 Eason 陳奕迅的演唱會賣廣告, 立即上網 search (搜查) 有關資料 (如:場數、地點、門票何時開售等等), 原來9月6日開始發售, 我在當日凌晨上網時, 只長期遇上 "系統繁忙", 要遲d再試過。

翌日唔信邪再試過, 終於比我尋日食晏時在網上買到飛啦, 仲要係好難遇上的 "孖位" 添 (之前經歷多次失敗, 因為係由 "系統隨機抽位, 不由你去揀位" 的), 因此實屬萬幸。 事後打算幫同事 KL 網上購票 (佢想買最貴果隻門票), 不過卻未能成功, 往往只得 1張飛, 又或有 2 張飛, 不過是要分開好遠坐的 (無意思)。

我覺得自己好好彩 & 好開心呀! BU 的學科功課已經完成 (等考試), 老師對我的評價唔錯, 此部份下次再同大家分享, 但下星期三卻臨時有一個小測驗, Oh no...........想抖抖都唔得, 這週末又要溫習一下了。

沒有留言: