星期三, 9月 05, 2007

"大鼻阿叔" 玩殘記

昨日早上, 被人激嬲到震, 影響了一早的心情, 事緣昨日早上收到 "專業寫作技巧" 一科內的男組員 J (以下簡稱 "大鼻阿叔") 電郵, 唔睇由自可, 一睇 "幾把火", 真的 「可怒也」, 等我同大家講一下佢的罪狀先:

1) 寫作功課
在課堂內討論功課如何做時 (寫作時), 佢毫不參與, 又或是只講佢自己專項的題外話, 與功課無關。(原本佢應 "拍住"男組員 D一齊完成一份長功課, 結果由男組員 D 個人 "哽" 左)

2) 演講影片設計
在 Powerpoint (演講影片) 設計時, 佢也不參與討論, 只說很忙, 沒空閒做。(結果我做埋佢果份)

3) 演講影片修改
當我地大家對 Powerpoint有更改時, 會用最後的 Version (版本) 去作修改, 然後更改檔案名稱, 如:Powerpoint 修改後變成 Powerpoint-1, 如此類推。

正當大家推出左約 5 個版本後 (幾經修改), 大鼻阿叔一直沒出現、沒發言。誰知昨日早上收佢的電郵, 的確嚇左我一驚:

a) 由原本 8 頁的 powerpoint 變成 14 頁 (老師說過最多 8-10 頁就好了)

b) 佢加插的影片有至少三頁係重覆別人的影片, 只是修改部份字眼 (結果要致電佢, 去確認刪減重覆之影片)

c) 佢負責的 "開頭" (opening) 及 "結尾" (ending) 均用太多篇幅, 其實重點應該在內文 (3 項寫作題目)。 而佢影片中的每一頁只放 2-3 個重點, 太多 "空白位"。 (由於唔好意思 "再" 刪減佢的構思, 因此只替佢改動排版, 以縮短篇幅)

d) 唔知佢係用左之前 "邊一個版本" 的 powerpoint 去作佢個人的修改, 因為 D 同學的影片與最新版本不同。(致電佢查問時, 佢竟道:"我只負責自己果 part (部份), 我係唔會改你地 d 野架!" 真係比佢激死, 又要重新的核對一次了)

明晚便要作 presentation (演講) 了, 今日要努力的背誦一版 A4 紙的講稿先。 過埋聽晚, 便不用再煩功課了, 真好!!! "大鼻大鼻好難頂, Big Mac 投訴咋晒形"

沒有留言: