星期一, 9月 17, 2007

學車記之 「艷遇」

尋日同 KK 去鴐駛學院上兩課:
1) SOLO (獨立鴐駛訓練 - 沒有導師在旁, 只有操控員看管你鴐駛, 如遇緊急情況, 操控員會搖控剎停你的車)
2) 第 11 課 (重覆練習中期試之測驗項目, 導師在旁指導)

由於我和 KK 的 SOLO 課時間相距一小時 (我先佢後), 因此我先到學院內輪候上課, 期間有一個男學生和我並肩而坐一排櫈, 之後我地開始對話:

男同學:(狀甚緊張的) 咦......你幾時考中期試啊?
我:下個星期二, 你呢?
男同學:我明天便考了, 很緊張呢! 我今次已經係第二課 SOLO了 (*註:在中期試之前, 同學需要上兩課 SOLO 堂)
我:唔好o甘緊張啦, 你一陣比 D 心機練習便 OK 了。

之後我地開始個別上 SOLO 課, 每人各自有自己的駕駛範圍去重覆練習 "S 型泊位" 及 "窄路調頭", 不過也可看到左右 (連我共三位學生的鴐駛情況), 終於一小時的課完結了。各同學步出車廂向操作員取回學生手冊及離開 SOLO 課地區, 返回主校舍。又跟那男同學碰面了。

男同學:我見你剛才泊車唔錯喎, 你考試一定無問題啦。
我:泊車一般, 你呢, OK 嗎?
男同學:我泊車就唔得啦, 越練越無信心, 你知啦, 貨 VAN 泊車的車尾要在黃格 "卸貨區", 因此有一定難度
我:o甘又係, 我覺得私家車易一點, 而且 E 個場地都不太標準, 如:"窄路調頭"中的窄路比起 "考試區" 的闊得多了, 好難去 "就位" (評估唔到自己有無做錯)。
男同學:我也覺場地有分別, 攪到我好似唔識泊車o甘, 唉.......我諗聽日我都係唔得架啦
我:唔好o甘擔心啦, 比 d 心機便 ok, 而且你仲o甘後生
男同學:我唔細架啦, 我 23 啦, 你呢, 讀緊書定做緊野?
我:我做緊野啦
男同學:做 mug 野呢?
我:文職工作
男同學:即係文員呀?
我:係呀
男同學:o甘有無 8、9千呀?
我: (感到十分唐突, 亦無打算講真話) 嗄..........你講緊人工?
男同學:係呀
我:差唔多啦, o甘你做 mug 架?
男同學:我剛畢業 (讀酒店), 不過打算揾銀行工, 發展好 d
我:(遠處KK 已經到了學院), 我 D friend 到了, o甘你考試比心機啦, bye bye!

就係 o甘, 我的 "艷遇" 隨著 KK 和黑俠王子的出現而結束了, KK 和黑俠王子更笑我, 說以為那位男同學係我好久不見的舊人, 因此o甘好傾喎!

1 則留言:

匿名 說...

Nail polish and has to be made use of on the warts
and skin tags that are existing. Moles can mature in many shapes and
dimensions.

My site - Www.Exploreastory.Org