星期六, 9月 22, 2007

孖仔孖心肝?

最近在一次偶然的機會下, 睇返一 D 舊相片, 發現哥哥的舊照同姪仔的樣貌好相似, 究竟係 Henry 似爸爸, 定係爸爸似 Henry 呢? 佢地活像孖仔一樣, 認真 "孖晒" 我地的心肝啊!


















左邊的相片攝於三十幾年前 (哥哥的兒時舊照, 由於相紙質素麻麻, 而保存不當, 因此有點兒褪色及相面變白), 右邊的是姪仔的近照, 大家睇下似唔似。

4 則留言:

匿名 說...

真系餅印感樣啊!!!

匿名 說...

呢樣野緊係我吔似呀爺啦!話曬呀爺至大嗎?我緊係擦呀爺鞋啦!哈,呀爺一定讚我聰明靚仔,因為我似佢嗎。

匿名 說...

激似呢!!!!

Big Mac 說...

我都覺得極似, 因此 post 相片比大家睇。

其實 Henry 仔絕無偏心, 佢唔同的成長階段, 就似佢爸爸、KK 同我, 等我遲 D 証實過你地睇啦。