星期五, 9月 28, 2007

雙囍臨門

今日發生左一件囍事, 仲要係 "打孖" 上添。

話說上午十點鐘, "有幸" 被傳召入會議室 "面聖" (獨自見大老闆), 記得獨自見佢的機會並不多, 好多時也是透過直屬上司去報告我的工作比佢聽, 因此心內十分疑惑, 未知所為何事呢?

一輪談話後, 始知將會被 "升仙" (升職為 Senior (高級)), 心裏暗呼好彩。(好彩不是因表現不佳而被傳召), 又暗暗喜悅有升職的機會。

至於「雙囍」乃是指 1) 升職加薪 及 2) 將會 "加辛" (辛苦的辛), 因為下午直屬上司卻我公佈加薪的幅度及公司對我未來的期望, 以我所知, 肩上的責任將會重左好多。

我要好好努力才可, 還是經常要幫自己打氣:「我要努力向上, 我要奮勇自強。」, 令自己常常保持著 "士氣高昂" 的狀態。 還要十分感謝經常在身邊支持我的家人及朋友呢! 如果無你地的支持、鼓勵同包容, 相信我當初碰上困難、感到沮喪的時候, 一早便選擇放棄了。 多謝你地!

3 則留言:

匿名 說...

Congratulation!!!!
記得請食飯呀!!!

匿名 說...

聽到都開心,真係恭喜你!
(先前發表的...,唔知因何都不能發放出去,但今晚再試唔知点解又得喎)

Big Mac 說...

多謝各位, 我會好好努力的!

至於請食飯囉喎..............就更加無問題啦!! 你想食 "幾多碗飯", 儘管開口, 我便在家煮 "幾多 mark 米" 囉!! 哈哈................ 仲整蠱你唔到???? Yeah!!!!