星期三, 9月 26, 2007

小孩不笨

姪仔小 Henry 雖然人仔細細, 但係一點也不笨, 點解?

如果只係樣貌似爹地, o甘其他人咪無o甘錫佢 lor, 所以佢一 D 都唔偏心, 似足晒爹地、KK 同我 (分 3 個成長階段), 唔信? 有相為証架:

圖左係 KK 的兒時照 (肥啫啫及怕怕羞羞的, 很可愛), 圖右姪仔肥胖及含情脈脈的神情極似 KK, 大家留意一下佢地的面型、鼻及咀係一模一樣架, 只係 KK 對眼大過 Henry 少少。












圖左係小妹 Big Mac 的濃密 "棟篤企" 頭髮 look, 同圖右姪仔的玩水 look 根本就係同一人啦。












你地話既然 Henry 仔 o甘識做, 我地又點可以唔錫佢先得架, E 個小孩果然 "不笨" 呀! 抵佢 "萬千寵愛在一身" 的。

6 則留言:

匿名 說...

我人仔細細已懂百變,一點都不偏心,犀害嗎?
叻、我至叻,我哋餐餐都做呀叻!
KiKi MagMag 我至叻!
KinKin爸B 都話我叻!
爺爺嫲嫲讚我乖,
多謝Mac姑姐,提供我優良遺全因子。

Big Mac 說...

嘩..........你 d "文彩" 認真嚇死人, 千祁咪話"提供我優良遺全因子" 呀! 羞死人。 應該話:

小孩絕對唔係笨, 小小建亨無偏心
似足長輩多人錫, 人人都要話你叻

Henry, 你要寫到 "o甘的水準" 才可以算係我的 "乖姪兒" 呀!

匿名 說...

Henry但願你似叻姑姐,如果似爸B就弊!

我無講錯架,大家睇吓左邊文章就知啦!

匿名 說...

henry仔,次次認叻都不可以,你要多閱讀中文,才能寫正確的遺(傳)字,知嗎?

匿名 說...

kinkin爸b都未夠叻,你阿爺老祖至係叻,
我至叻因子代代傳, 兒孫乖女都做呀叻


老祖阿爺都唔認叻,係你哋叫我做阿叻, 優良因子先至最叻,唔認叻都要做至叻!

匿名 說...

kinkin爸b都未夠叻,你阿爺老祖至係叻,
我至叻因子代代傳, 兒孫乖女都做呀叻


老祖阿爺都唔認叻,係你哋叫我做阿叻, 優良因子先至最叻,唔認叻都要做至叻!