星期一, 8月 06, 2007

恃老賣老

某天放工回家的火車車廂途中, 又見到一幕 "奇景", 話說小妹係從 "尖東" 站上車, 當火車埋站至紅磡時, 我見到:

(當時車廂坐滿人, 而小妹正企著) 車門一開, 一個白頭髮的婆婆, 一個箭步 "步走" 入車廂中, 然後企在 "坐滿4人的排櫈" 前站立, 雙手卻傾斜在 "坐著乘客" 的頭頂上, 扶著旁邊的玻璃。 佢當下o甘硬磞磞 (強硬) 而奇特的動作, 著實令人嚇了一驚, 而被佢 "侵犯的兩名年青男乘客" 亦紅著面, 不好意思的讓坐比佢。

婆婆非但沒有道謝, 還第一時間 "一個屁股" 的坐下來, 雙手卻保護著鄰坐免避旁人坐下來, 然後向車廂中大嗌 (操國語):「阿XX, 過來坐, 有坐位呢!」, 此話一出, 兩個推大型行李的女士一同走過來, 與婆婆一齊坐下, 三個人 坐著 二人坐位。

現今社會上確實有人不願讓坐, 但如果你明知個案中婆婆的霸道行為, 強迫別人讓坐之餘, 又監粗坐著多個人, 你還會讓坐於佢嗎? 其實讓坐於老人和孕婦, 我係願意的, 但如果對方係 "老馮" 的態度, 又或是你讓坐於佢, 佢卻將坐位轉讓一個你唔認為有需要的人 (我試過讓坐伯伯, 佢卻轉讓坐位給7-8歲的孫, 伯伯依舊站立), 或多或少自己都覺得不太愉快 (不情願見此情況)。

社會上人口老化的趨勢越來越厲害, 如果人人都恃老賣老, 而態度老馮的, o甘我相信好心的後生也會 "省回" 佢地的惻隱, 免看不到做好事的成效之餘, 還感到被人 "揾笨" 似的。 他日我老去之時, 亦要以此為鑑啊!

2 則留言:

匿名 說...

呢種人真系好克人憎,但除左啤距,都唔好可以再做d咩~

Big Mac 說...

"除左啤距,都唔好可以再做d咩~ "


都唔係架, 同佢鬥厚面皮, 一於 "合埋眼扮瞓", 當睇佢唔到 lor, 哈哈!!!