星期四, 7月 19, 2007

疏忽照顧兒童

早兩日o係報章上見到 《兩歲女孩睡醒後尋找母親, 最終從高處墮下》, 情況由當初的危殆 延至 最後死亡, 深感可惜。佢媽媽傷心極痛, 因為只疏忽照顧佢幾分鐘, 卻換來一生的良心責備, 戥佢難過。

記得小時候, 我o地小朋友經常獨自 (又或者一群小朋友) 在家, 在沒有成人看管下, 偶會頑皮, 但極少作出 "出軌" 的行為 (當時整個社會風氣對照顧兒童的安全意識唔高, 而且在果個年代, 年長的細路去照顧年幼的弟妹更是家常便飯), 誰知道換在今天的環境內, 竟會發生o甘大件事。

阿 Be 匿稱我為 BB, 睇完此單新聞不禁搖頭嘆息的向我說:「所以話呢....(望住我) E D BB 望少兩眼都唔得架, 會出事架!」 我道:「係咩! 我唔覺喎, mug 你有留意我咩?」

之後阿 Be 話見到街上的遊人紛紛向我o地 "行注目禮", 想必佢o地覺得我o地實在太痺了 (竟然自稱 BB), 唉.................哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈, 又一大整蠱別人! :P

沒有留言: