星期三, 7月 18, 2007

好歌分享

E 幾日接到幾個壞消息, 令尋日心情好沉重, 身邊圍繞我的兩個人不約而同的患上重病, 一位是淋巴癌, 另一位係胰臟癌, 我深知祝佢地 "早日康復" 係一個奢望, 只寄望佢地可以減輕痛楚, 盡量做想做的事, 不令自己遺憾。

以下係一首老歌, 係我讀中學時偶然認識到的, 歌詞好有意思, 請大家分享之餘, 亦要提醒大家 "珍惜眼前人"


日落日出

歌手:林子祥 作曲:林子祥 填詞:林振強 編曲:鍾定一


我把陰天好天 一一跨過了 踏過許多許多 歡笑與寂寥

途上碰過千個面容 遇過萬千的轉變 內有一些驚喜 一些出意料

隨著日落日出 光陰飄遠了 但你始終用心 當世界動搖

無論我更糟更壞時 亦照樣傾出真摯 令我迷途時仍有興緻哭中笑

原諒這個我不多懂講說話 從沒清清楚楚高聲講你知

長路怎麼彎曲都好 都也願多走千次 如若與我開始 終止 也是你

沒有留言: