星期五, 7月 13, 2007

整容

自古以來 "女為悅己者容" 係無可厚非的事實, 女生的天性都愛美、愛扮靚, 小時候會玩一些 "化妝" 的玩具遊戲, 長大時在電視中接觸到 "香港小姐", 更為不少女生定下 "靚" 的標準。

唔知從幾時開始, 人對 "美" 的追求變得越來越過火, 不再單靠衣著打扮、化妝等, 令自己變得漂亮, 而是去做整容的手術, 改變自己的容貌。雖然至今整容已經慢慢的成為一種風氣, 但我還是接受不了 (先天兔唇, 或因意外毀容者除外), 極其量我只能接受 "割雙眼皮"。

最近晚上電視播映的一個整容節目, 真係睇到我 "火都 o黎埋", 節目內容 "o黎橫折曲", 扭曲人的價值觀, 內容搧情, 真離譜。

最經典的係一位單親媽媽, 靠著取綜援去養兩名子女, 佢話想自力更新, 不靠綜援過活, 奈何見工面試時, 因樣貌的關係而不獲聘, 因此要下定決心去整容, 為子女去過新生活。 O......... 媽呀!!!!!! 這是什麼道理呀? 我欣賞佢有自力更新的決心, 但似乎用錯方法了, 佢的樣貌可以說是平庸 (但不致於醜陋或奇特), 想必係佢面試的技巧、學歷或經驗、要求待遇、待人態度等出了問題, 佢不從那幾個方向去改進, 卻只依賴整容便可改變下半生, 此等價值觀令人汗顏。(只希望其子女不要 "有樣學樣"了)。

其實說穿了, 佢只認為有什麼比起能去上電視整容, 既可賺取酬勞, 又可有漂亮形象而一舉兩得? 說不定還能靠漂亮的外表, 找到一張 "長期飯票" 而不用愁生活。

大家又有無諗過身軀樣貌均是上天及父母賦予的, 如果我地作出重大的改變, "那個新的你" 還是你嗎? 其實我地可以透過打扮, 個人修為去建立自我形象, 因為如果只是外表改變, 而內在卻不變的話 (內涵唔能夠即時提升) , 那個你其實幾恐怖的, 試幻想一下 "白雪公主踎在地上吃東西"。由此可見, 如果只是改變外貌而不能改變行為的話, 無論整幾多次容, 結果也是枉然的。

清醒 D 啦, 香港人!! 別再沉淪整容節目的假象了, 我只覺得 "因為整容流行, 而令人與人之間的信任又再減少了"! (你的新男友 / 女友究竟有無整過容呢?)

2 則留言:

匿名 說...

我嗰晚都有睇變靚啲嘅節目,你講得無錯真係火都嚟埋,嗰個阿媽又話無錢,講到自己好慘,心唸就算有錢都顧咗啲仔女先啦,但你有無留意佢對手整晒假甲,試問無錢又點會整假甲呢?

時代唔同咗,宜家整容已經係一件好普通嘅事,我哋要適應現在嘅市場,記得出街唔好亂咁叫人,因為隨時會認錯人。

Big Mac 說...

無錯, 而家 D 人腦筍都未生埋 (唔識諗) 就生下一大群細路, 坐著唔做o野, 一天到晚 "怨天、怨地、怨政府", 害得佢揾唔到食, 要靠綜援生活, 身光頸靚之餘、有些還有閒錢去旅行 (海嘯夫婦), 口口聲聲話要自力更新, 根本就係貪圖享受, 好食懶做, 還左算右度的扭曲價值觀, 實在厚顏。

相信大家都認識藝員 余慕蓮小姐, 雖然佢其貌不揚, 但佢並沒有怨天怨地, 相反佢努力的工作, 將賺到的錢捐去中國的山區興建學校, 幫助國內小朋友讀書, 佢並無四處宣揚自己的慈善事業, 只係國內同胞多謝佢的慷慨而在網上提出多謝。

天下間唔係人人都以貌取人, 當然某些時候, 靚D係著數D, 說到底, 都要睇你係 mug 野人 (修養)。