星期一, 7月 09, 2007

鬆一口氣

昨晚終於完成左最後一場的 Flamenco 舞蹈表演啦, 心情輕鬆唔少, 因為之前被 "魔鬼教練" 訓練到 "幾個朋友 (包括我) 不約而同的一齊發惡夢", 內容大致係因為我地跟唔上進度, 而當眾被責備。

今次的表演讓我學識左幾樣o野:
1) 化舞台妝 (想唔到平日少化妝的我, 見到人地 "勁誇張的化妝", 開頭有 D 抗拒, 及後看到所有的表演者都是如此, 有D甚至在化妝及服飾上比我地更誇張, 因此接受左我地的 "舞台妝")。
2) 認識表演的安排 (知道每項表演前均安排表演者綵排, 我地在行李上要盡量簡便, 因為安排比我地的地方不大, 而且無專人幫你看守財物, 因此只能將 "貴重" 物品交由"魔鬼教練"暫保管)
3) 自組安排 (由於舞衣累贅, 因此各自的小組會自行分工, 如:你帶啫喱膏, 我帶噴髮膠, 以減輕行裝)
4) 見識唔同我跳舞機構作風 (由於有好多唔同的舞蹈會參予表演, 因此可見識唔同的作風, 如:有些學會會在表演前集體冥想靜坐, 有的會由 "霸氣十足的導師" 在表演前訓話)
5) 加深左對舞蹈的認識 (如:看見了舞步, 開始學懂分別是那一種舞蹈, 之前分不清的)
6) 擺甫士 (如果穿起舞衣, 化起舞台妝時拍照, 一定要擺甫士才漂亮, 否則看似 "一舊穿衣木頭" 般, 白白浪費了)
7) 世界各國的舞蹈水平 (表演後我地買左飛欣賞餘下的舞蹈比賽, 因此見識到世界上 "好高水平" 的選手比賽, 佢地流暢的舞步 加上 高難度的動作, 尤如睇緊溜冰 + 雜技表演般, 禁不住的 "嘩嘩聲", 好勁呀!)
8) 香港15歲以下之賽手 (如果政府、舞蹈業畀及家長一齊合力推廣舞蹈的話, 相信不久的將來, E 班少年賽手, 好有機會在世界賽上揚名, 因為真係跳得好好)

我仲攞左一本場刊作紀念, 大家可以到此網址去睇o下詳情, 記得主辦單位講過有三間電視台會到場館進行攝錄, 不過唔知幾時會播影呢?

2 則留言:

匿名 說...

如果知幾時播影,通知一聲,等我斦賞一下.

Big Mac 說...

我都想知呀, 不過而家仲未有消息, 知道的話, 我一定會通知你架!

因為你係好寵寵寵寵寵寵....我的......... "大家姐" 嘛! 唔知一陣你的親妹妹會唔會投訴我搶左你呢? :ppp