星期四, 7月 12, 2007

晨運伯伯

E 幾日返工的早上, 經過九龍公園內, 每每見到好多人與我一樣趕返工, 一群群的公公婆婆在聚腳傾計, 最令我印象深刻的係見到 4 個年約 60歲或以上的公公, 佢地一行 4 人排成一列, 一邊傾計, 一邊十分緩慢的緩步跑, 衣衫盡濕。

望住佢地的背影, 我覺得佢地係十分好感情的朋友, 相約一起做晨運, 如果將佢地的背影 "縮細", 當作是 "小孩子" 般, 畫面應該好有趣。令我聯想起姪仔 Henry 與佢 3 個表哥排成一列, 一齊跑的模樣, 想必好攪笑。

現今都市會定期做運動的人少之又少, 而且大都不願到室外運動, 既怕天氣炎熱、下雨, 亦怕空氣質數差, 偏偏大清早植物所發出的氣, 對人體健康係好有益的。都市人生活步伐趕急, 一刻都不能慢下來, 令到精神、神經不能放鬆, 長久下去, 壓力導致生病的機會亦會增加。

但願有天也能和家人結伴去 "晨運", 除左養生, 亦可聯誼 (多作溝通)。

3 則留言:

匿名 說...

30年後,畫面上有big mac 阿be;黑馬王子 kk一同在公園散步晨運,閒話家常,是人生中一道幸福的(彩虹)願你們的情誼天長地久

Big Mac 說...

多謝 ma ma 的祝福, KK o甘懶 "郁", 我想佢一定唔願意做運動。

反之我覺得媽媽你好堅毅, o甘多年來, 一直堅持早睡早起、多菜少肉 同埋 定時運動的習慣。 如果能夠多 d 放下擔憂, 開懷而笑的話, 我想你一定會健康長壽, 陪我走更長的人生路。

你願意嗎?

匿名 說...

ma ma佢都唔係你講咁樣, 多菜少肉, 其實佢好餵食架, 只不過食極都唔肥啫。

但有樣嘢我就完全認同,ma ma 定會健康長壽, 陪我地走更長的人生路。

祝ma ma 肥肥白白, 健健康康!(好似肥亭咁)