星期日, 6月 24, 2007

添丁發財

早前我買左一對 "洋蔥螺", 幫我的 "和諧之缸" 清潔玻璃。










誰不知養佢地未夠一個月, 已經添丁啦, 等我比大家睇o下啦!









其實佢添丁我應該好開心, 因為水質好同環境舒服, 佢地至會生產下一代, 但觀其 "卵" 實在太多了, 而家個缸差唔多有廿幾三十粒卵, 而已經孵化的已經有三、四個洋蔥螺 BB。

希望 "應" 一句老話, 「添丁又發財」啦!!!!

*** 以上圖左係洋蔥螺的卵, 圖右係已經孵化的洋蔥螺 BB (因為透明得來略帶白色, 背部帶啡色, 因此上鏡好難見得清楚)

2 則留言:

匿名 說...

嘩!好犀利呀,有成三十粒卵咁多,孵化之後唸住點呀?係咪送俾人,如果可以買返俾人就真係「添丁又發財」。

Big Mac 說...

係呀, 諗住送比人, 你要唔要呀? 不如你又養一缸魚啦, 我而家試果個 "新方法" 又唔錯喎, 又唔駛換水, 又唔需要氣泵、過濾等等, 好方便架。

如果伙養魚, 我實送D 螺 BB 比你啫。