星期三, 6月 27, 2007

靚遮贈阿姐

早前阿 Be 唔見左把縮骨傘, 我唯有割愛將沿用已久的雨傘比左佢 (因為係淨色, 男女合用, 果把傘好硬淨, 陪我經歷好多風雨架, 現放阿 Be 公司備用), 唯阿 Be 成日嫌它重, 經常唔帶在身。 自己改用中學遺留的紅色格仔傘, 不過因為太耐無用, d 傘骨唔爭氣, 斷左兩條。

其後同家姐傾開計, 大家都想物識一把集 "超輕、防 UV、防反骨、自動開關 同埋 價格合理" 的縮骨傘, 而且講好左如果邊個揾到, 就致電對方確認才購買。

經過兩個多三個星期的尋覓, 終於有所尋獲啦! 在尖沙咀祟光百貨的 "高檔" 櫃位中購買左一把 "一世人至貴" 的縮骨傘比阿Be ($250), 但係唔捨得再買兩把比家姐同自己。











之後o係旺角先施買左圖中的縮骨傘比家姐同自己, 真係集齊以上的功能架, 但唔夠阿 Be 果把傘 o甘輕, 由於自動開關傘的長度有所限制 (不能太短), 固此把傘睇落都唔細架, 但就經濟好多 ($129)! (家姐的傘係粉藍色的)

4 則留言:

匿名 說...

我之前係馬拉松度睇到一把好細嘅縮骨傘,不過嗰日趕時間冇認真睇,不過宜家唔駛再睇,因為已經有人送,實在太好啦啦!

睇吓大家幾時得閒傾開計,再話你知我想物識啲什麼,咁我就會有好多禮物收。係咪?

Big Mac 說...

你就鬼馬啦, 而家識得諗 "計仔" 去謀禮物! 你就快生日啦, 想要 D mug 東東呀?

匿名 說...

我想要份好工呀...........

Big Mac 說...

好工要靠你自己爭取架喎! 至於 "好老公" 呢........ 今年 11 月就有架啦, 等多陣啦! :P