星期二, 6月 12, 2007

夢想

小時候有幾個夢想:
1) 要戴「四方帽」 (大學畢業)
2) 同 KK 一齊學芭蕾舞 (因為套衫仔好靚, 同埋可以留長頭髮, 我地果陣成日去芭蕾舞學校的門口 "裝" 人地上堂)
3) 學小提琴 (當我再大個少少的時候, 因為在電視中見到一個靚姐姐正在演奏, 琴音悅耳, 姐姐優雅)

至今以上的夢想還未完夢, 怪只怪我讀書唔精、 成日掛住玩、百足o甘多爪 (興趣), 但無一樣精, 嘻嘻!!! (我太花心吧)

尋晚終於向夢想 3) 進發啦, 在此多謝 Ching Yi 家姐借我小提琴, 雖然個琴差唔多十年無用, 但導師話小提琴功能依然良好, 琴音佳。我報讀的係工聯會的小提琴初班, 但係我完完全全是一張白紙, 無學習其他樂器的底子, 就連五線譜也攪不懂, 希望又可以用 "將勤補拙" E 一招應付吧!

*PS: 早幾年, 有一套韓國電影 "我的野蠻女友", 其中一幕令我感動的, 便是男主角送花給女主角的時候, 「卡農」(Canon-曲名) 鋼琴聲緩緩的在舞台上流洩著,感人的畫面加上美妙音樂,簡直催人熱淚。因此我好想有一天, 可以用小提琴去奏出這一個樂章。

沒有留言: