星期三, 6月 06, 2007

失蹤驚魂

阿Be向來在大陸工作的時候, 我地也會在早上或晚上通電話, 以確保平安及傾o下計的。本週一至週三佢又要到大陸工幹lu。

本週一我地通電時, 佢正在腳底按摩 (好羨慕哩!), 尋日黃昏開始聯絡不上佢, 電話長響而無人接聽, 之後自動斷線。結果我從尋日開始不斷的打電話, 直至今早, 結果也是一樣。 心裏恐怕佢出左意外, 又唔知應否通知佢的家人, 怕令佢地白白擔心。(如果只是誤會的話)

今早我終於send 左 SMS (電話短訊) 比佢個朋友 (在同一公司工作的), 請佢代查阿 Be 的下落。 大約二十分鐘後, 終於收到了阿 Be 的來電, 佢第一句話還語帶輕佻的:「靚女......」, 我卻十分著緊的問:「你在哪? 你知唔知我揾左你好耐, 也聯絡唔到你, 怕你出左意外? 你嚇死我啦! 」

佢解釋說是因為大陸電話卡內無錢, 因此我打上去, 電話唔會響, 今早佢都覺得好奇怪, 因為我唔會o甘耐都唔揾佢 (由尋晚至今朝), 所以佢諗住打比我, 才發現電話卡無錢, 趕去增值。(其實尋日佢用手機向公司匯報後, 借左電話比另一位同行的同事用, 該同事用晒卡內d錢, 亦無通知佢 “電話卡曾警告無錢”, 所以佢被蒙在鼓裏的繼續等我來電)。

真係嚇死我啦! 如果真係出左意外, 我都唔知點先至會知 (邊個通知我???) 所以當佢今晚返來時, 我會要求佢留低公司緊急聯絡人的電話架。

沒有留言: