星期一, 6月 04, 2007

沉重的回憶

今日收到某君的來電, 佢問我記得今天是什麼日子嗎? 我道:「不記得, 是什麼呢?」 佢話 6、4前夕是你阿姨的死忌呢! 聽後我也感到面紅赤熱, 為之汗顏喔!

我真的不記得, 我並唔知道是我對日子唔敏感, 抑或是在我內心深處還未接受佢的離世?為何曾被我當作是「第二媽媽」的佢, 竟被我遺忘的呢? 我真不孝!

只記得o係佢走後的日子, 我站在佢的立場, 寫了一封 "給癌病病友鼓勵的信", 然後將佢的一切也埋在心中, 只記住佢堅強而歡笑的日子, 放下佢痛苦而掙扎的表情, 奈何今天一席話, 將埋藏已久的片段, 一一浮現出來。

最記得的除了是我年青時佢對我的開解/ 教導, 還有佢走的那一天, 我抱住佢沉重而僵硬的身軀, 把她抹得乾淨, 好讓佢舒適上路, 至今還不曾夢見過佢。有時候, 我實在分唔清, 我唔想去面對的究竟係佢離世的事實, 還是我怯懦怕去面對我日後要失去的親人?

只知道, 在這一刻, 我想念著佢!!!!!!!!!!!

沒有留言: