星期日, 6月 03, 2007

私特訓

原本的西班牙舞蹈練習只得 6 課 (每課大約三個鐘), 不過自從上一課之後 (開始認真的一邊排舞, 一邊跳舞), 我深深的明白到我係跟唔上佢超強勁而快的節拍 (之前一直在沒音樂的環境下練習)。最後阿 sir 剛在本周初決定要加場練習, 由原本六月份的星期六, 變成而家的星期六及星期日。

今日因為阿 sir 有另一場表演出 show, 因此不用練習, 我便約左朋友 E 小姐一齊自費 Book 場, 進行私人特訓, 好彩多得阿 Be 的幫忙, 借出 ipod + speaker 比我地播音樂, 否則又要額外加多 $50 / 2小時 的租音響費啦。

睇o下我地 Book 的政府 Dance Room (舞蹈室) 幾大, 而且設有冷氣設備添, 盛惠 $57/ 1小時, 我地總共 book 左 2 個鐘作練習, 由於我地o係本周初才有此決定, 好多政府場地都 Full 左, 所以朋友要入來大埔練習, 而本身預計出席的另一朋友 I 小姐, 因事臨時缺席, 無法體驗超大的場地呢!

經過今次的練習, 似乎開始掌握到舞蹈的節奏, 最重要的是, 希望表演當日能夠 「濫竽充數」便好了, 嘻嘻!! :P

沒有留言: