星期一, 5月 07, 2007

濃烈的 "酸味"

上週六, 爸爸對我講:你看, 我終於完成了 "阿乖孫" 在四月份影的相啦, 欣賞一下吧! (爸爸將 Henry仔在四月份影的數碼相, 轉變格式成為影片, 附加埋字幕添, 可燒製成光碟在 DVD 機內播放)。

我睇過影片後回應:字幕的字體可以細一點, 那便不會遮住人的樣貌。嘩! 嘩! 嘩! 嘩! Henry 仔駛唔駛o甘巴閉呀? 一個月的相便做一輯影片, 點解我細個時無架??? (空氣中彌漫住濃烈的 "醋味")。

爸爸道:你細個時家中都未有電腦, 無辦法啦!
我:唔掣呀!! 我呷醋呀, 要叫嫂嫂快D 生多一個, 同 Henry 仔爭寵先得。 (講笑)



另外當天壽宴尾聲時奉上鮮橙作生果, 爸爸切開橙之後, 豈料 "為食的" Henry 張開咀仔, 顯出 "好恨食" 的模樣, 爸爸將橙放到 Henry 的咀邊, 冷不防佢立即將橙當作 "奶樽" 般含住, 再狂啜, 停一下, 又重覆動作, 場面勁攪笑。Henry 的面上並沒有半點酸的表情, 反而露出一臉因成功 "食到" 而滿足的模樣, 逗得大家也哈哈大笑!

最後, 爸爸將那橙往自己的咀裏吞, 卻顯出因 "極酸" 而 "皺眉" 的表情。
哈哈!!! Henry 仔成功的整古到佢阿爺, 而爸爸將 Henry 當作 "酸度測試指標" 的 "如意算盤打不響喔!

沒有留言: