星期三, 5月 09, 2007

BB 長大了



記得大約在 2005年搬 o左新 office 之後, 媽媽送贈我幾枝 BB 富貴竹。(我貪其 "粗生", 易打理)

由於我地是由大 office 搬至細 office (租金太貴了), 故此每位同事的相對空間亦細左好多, 而家的寫字桌面積亦由當初的寬敞, 變成將椅拉後 (for 走出坐位) 亦會碰到後面坐位的屏風, 和膝蓋經常撞到櫃子。(所以大家要 "就" 住拉椅, 不能太大力, 怕騷擾後面坐位的同事), 而且在適應的初期, 經常要幫雙膝塗上去瘀膏。那時沖涼才發現, 每天身上的瘀傷就好似 "日日打泰拳" 般, 絕不似是在辦公室上班的。

記得當時各同事 (連我在內) 亦好唔開心 (因為樓底矮, 空間太細, 大家病的時候亦容易傳染, 而且講電話時, 旁人亦容易聽到內容), 幸好得到媽媽的 "愛心 BB 富貴竹", 當我工作累了, 可以望一望它去醒神, 亦會時刻記得"家人" 對我的支持、鼓勵, 又可以淨化空氣 (病菌)。

BB 富貴竹已經由當初幼小的幼苗, 長大至如今 "亭亭玉立" 了 (因為壯 o左同靚左好多), 當中有賴媽媽的送贈 和 我細心的打理 (有定期施肥喔!) 情形就好比多得媽媽帶我來 E 個世界, 悉心的栽培我, 我才由當日"細細粒" 的我, 變成今時今日 "大大隻" 的我。

媽咪, 多謝您! 預祝您 母親節快樂, 而且日日都健康、快樂!

沒有留言: