星期一, 5月 21, 2007

舞者

Flamenco (佛拉門高) 係西班牙的舞蹈, 佢有少少踢撻 + 鬥牛舞的元素, 節奏明快而又有熱情。

尋日跟朋友去嘗試跳 Flamenco, 因為係免費教學的, 不妨一試。 而代價是要在 7月7 及 7月8日去灣仔伊利沙伯體育館為 「全城勁舞賀回歸」開幕典禮大匯演表演。(表演由 “香港體育舞蹈聯盟” 所舉辦, 佢地仲會為表演者 “度身訂做” 表演舞衣添, 而舞鞋自備)

Flamenco 的運動量相當高, 雖然而今我仍在學習基本步, 但不消三十分鐘, 已經渾身是汗了, 亦由於部份舞步是含有彈跳的動作, 可以鍛鍊 “氣” 及 “腿部肌肉”。所以尋日跳左 5 個鐘舞之後, 雙腿痳軟, 昨晚情緒卻依然高漲 (想著舞步), 難以入睡。 (正式的練習是3個鐘, 但我早左1個鐘去練習上一堂的舞步, 上一堂因為母親節, 我無去, 只靠朋友傳授, 今堂課之後, 見導師還預訂場地多1小時, 一於唔執輸, 再練習多1小時, 以追趕跟唔上的進度及唔靚的姿勢)。

我想……我已經中左毒了, 可能不久的將來, 我會成為一個舞者, 由當初接觸社交舞, 到現在喜歡上 Flamenco 熱情澎湃的舞步。 但我仍是愛社交舞多一點, 因為姿態優美。Flamenco 卻可用作練氣及修身減肥 (因為運動量高)。

沒有留言: