星期日, 5月 13, 2007

灰姑娘

○七年的五月十二號晚係一個幾特別的日子, 因為今晚我應了邀請, 化身成為 "灰姑娘" 與 "阿 Be王子" 一齊出席舞會。(這是一生人中的第一個舞會)

舞會假於九龍灣展覽館的君豪會十三樓舉行, 今晚衣香鬢影, 男的俊、 女的俏, 絕大部份的客人都 "身懷絕世好舞功", 真係羨煞在場邊呆坐的我啊! (當作是睇 show)。好彩我都抽中圍獎 (獎品是計時器一個), 而朋友 I 小姐卻抽中了現金獎 $200。

幸好得到 KK 的全力協助 (幫我打扮成灰姑娘一樣的做型), 而朋友 I 小姐 及 E小姐 就幫我和"阿 Be王子"攝下了動人的一刻" (在埸外擺著 Pose 甫士扮跳舞), 係咪唔跳得都睇得o下呢? 哈!哈!哈!
睇怕我也要多下苦功, 才可以出舞池上獻醜了 (也許快則一年, 慢則幾年)!今晚真係大開眼界啊!

2 則留言:

匿名 說...

噢, 我一定要多多練習,明年和你們一起出席先!!

Big Mac 說...

好啊! 一齊努力呀, 希望出年的我和阿Be 係可以落場見得o下人啦。