星期日, 3月 04, 2007

好消息齊分享

在此我要衷心感謝我的 "lucky cat" - KK, 全因為佢有一對 "lucky hand"。 點解???

由於KK 的上班時間係非固定的, 話說在過去考試成績放榜, 我會通知KK代 "密切留意" 信箱 (因為我在辦公室內工作中), 佢收到成績後便會致電通知我, 我地一齊在電話內 "甩" 成績表, 看看該科是否合格。

尋日我終於收到 "最後一科" 的考試成績單啦 (當時我不在家中), 多得佢的 "lucky hand", 我終於將 "好困難" 的 Financial Management 都考合格了 (大家還記得在去年年尾的時候, 我曾經講過阿 sir 話該科好多同學都 repeat 左2-3次, 當時我怕得要死了)

真係要好好請 KK 吃一餐 "超好的" 才行喔!!!!! KK, 我真的愛死你了, 好多謝上天比我遇到你呢, 你真是我的貴人呀, 以後的成績也要留待你來開呢!

仲有勿忘我媽媽的 "關懷考試利是" , 它令我加添強大的信心呢!(也令我想起阿姨在天之靈的保佑, 她生前知道我要考試的時候, 最愛預早封利是給我, 雖然我們並不重視內裏的金額, 只是在乎佢的心意及它的意頭, 令我添D信心而已), 多謝大家支持。

2 則留言:

匿名 說...

在此我亦要衷心的祝福你,願所有嘅lucky伴著你。

Big Mac 說...

有你伴著我 = lucky 伴著我 lor