星期三, 3月 07, 2007

美食推介


早前同阿 Be 去o左尖沙咀山林道的 "老趙" 食越南 lunch, 味道很不錯喔!

飲品 + 小食 + 主食 = $48 or $58 (免加一, 只限星期一至五午市, 星期六、日及假期收加一)

主力推介: 北越牛肉粉、蕃茄蟹粉湯檬、北越迷你春卷、越式蝦多士

4 則留言:

匿名 說...

老趙地方坐得舒服嗎?

有次我和同事去旺角食私房菜都唔錯,第日同你去試吓啦。
最特別嘅係去到嗰度唔駛自己點菜、唔知有幾多道菜、又唔知下一道菜會食啲乜、幾時食完都唔知。

個晚我哋食都有十幾道菜,包括爽滑鱼皮、炸鮮魚丸、炆鳳爪、炸芋片、草姑扒時菜、煎蝦碌、清蒸魚皎、羔蟹炒年榚、蒜茸蒸扇貝、豉椒炒x、排骨蒸陳村粉、仲有幾道唔記得咗....,每位均有飲品一杯及甜品一客。(以上菜單每位$110巳包茶芥及加一小費)

Big Mac 說...

老趙幾大, 坐得舒服, 不過嫌侍應唔夠, 服務稍遜。

其實我頗期待去你講的「私房菜」試下的, 可以坐得幾多人呢? 因為我想預多d人。

價錢ok 喎,不過你卻講晒有 mug 野食, 令我無晒 d 驚喜 tim。

匿名 說...

私房菜嗰度坐2-12人都得,有大枱細枱。

雖然話咗俾你知我上次食啲乜,但基本上次次都會有啲唔同既菜式,睇吓當日廚房有啲乜野材料而定。

另外除咗$110 e個價錢外,仲有200幾、300幾、400幾,有以上不同價錢,食嘅野都會不同,貴價會有龍蝦鮑等嘅貨式,如果我令你無曬 d 驚喜,不如你請我陪你食$400幾嗰啲,咁你咪乜驚喜都返哂嚟lu。

Big Mac 說...

其實我係想請 20人 (包括我、分兩席) 一齊戥我高興, 唔知坐唔坐到呢? o甘當然亦要睇下我 "負唔負擔" 得起啦 (KK 你唔太貪心的話, 應該無問題)。

因為想請埋阿 Be 一家來高興, 佢地應該未試過私房菜, 免得第日又要再 book 過位,煩到 KK 就唔好啦, 不如一次過攪大佢, 開心d ma。

不如KK問左私房菜坐唔坐到o甘多人先, 如ok, 我擇個吉日, 約埋大家, 再訂位啦。