星期四, 3月 29, 2007

媽媽 “記住” 的男人

早前媽媽不慎整親手, 從此左手手臂斷斷續續的陣痛無力, 有時痛得眼淚直標, 叫人於心不忍。終於上週六佢敵不過我和 KK 的苦勸, 決定去睇物理治療。

治療師是一個 “頗後生” 的男人, 由於我地怕媽媽緊張, 故此KK入房內陪伴佢, 而我側在門外睇手袋。診所面積細小, 只容得下一個接待處及四張病床 (用簾隔開), 所以我在外面也能聽到佢地的對話。

治療師幫媽媽作了初步的診斷, 然後進行治療 (手力治療), 治療師一按住媽媽的手臂臼, 停住不動幾十秒, 再突然的郁一下, KK 話立即聽到媽媽的臼發出 “卡勒” 一聲, (KK 心想: 你不是令媽媽脫臼吧?) 媽媽大聲向治療師道:「你叫什麼名字? 我會記住你!!!............ 比你一按後立即 “鬆” 了很多, 多謝你。」

大家都覺得媽媽好攪笑, 還以為佢問人叫什麼名字來 “尋仇” 添。唔知爸爸知道此單消息後會否 “吃醋” 呢? (因為媽媽 “記住的” 不是佢)

沒有留言: