星期日, 3月 25, 2007

靜音車廂內的金魚

昨晚阿 Be 來學校附近 "湊" 我放學, 晚飯後乘火車回家, 我地乘坐了往羅湖方向第九卡的車廂 "靜音車廂"。

滿以為靜音車廂應該比較寧靜, 等我和阿 Be 有空間談o下情, 傾o下計, 點知o係唔算太擠擁的車廂一角內, 十分嘈吵。因為有三 pair (對) 女人正在在對話, 另外一個女人在講電話, 你一言, 我一語, 大聲談得 "不亦樂乎"。(有如在聽緊 "樂章四重奏")

在這三對女人中, 以一對 "後生女" (我估少於三十歲) 最為利害, 佢地的聲線 "大聲" 之餘, 還是 "全程" 未停過 (一刻都不能停下來)。

阿 Be 突然爆出:「佢地係 "金魚"」
我問:「此話何解?」
阿 Be;「你唔知 "金魚" 的口是不能停下來的嗎? 因為它們雖要不斷的抽水入口內, 經腮過濾後, 吸取水中的氧氣。等我揾o下佢地的 "腮" 在哪裡先。(然後佢作狀的去 "裝" 佢地)」

oh......... 雖然阿 Be 在串人, 但係串得來, 尚算文雅, 而且我又學到一些平時好少留意的知識啦! 我要切記勿做一個 "金魚", 因為 "不停的講話", 真的很煩身邊的人。

沒有留言: